pondělí 28. března 2016

Tripnzí

Letošní Velikonoce pro mě byly opravdu jedinečné, protože jsem konečně po dvaceti letech nemusela být doma. U nás na vesnici se to totiž vždycky strašně žralo, a nesnášela jsem to, když v sedm ráno už zvoní zvonek a pěkně jalovcem před kotníky a potom kýbl ledové vody. Rok od roku to bylo slabší a slabší a poslední rok už jsem jenom smrděla jak ***** od těch šílených parfému.
No tento rok jsem se konečně tomu všemu vyhnula, dostala jsem jen lehce po zadku, když jsem se probudila a vyrazili jsme s miloušem a rodičema na vejlet.
Měli jsme namířeno do Rožnova, kde se jako každý rok konají tradiční Velikonoční trhy nebo jak bych to nazvala. Prostředí se mi moc líbilo, nasála jsem trochu té atmosféry, protože je to oblast, kde se to ještě docela dodržuje :). Lidi tady byly oblečení v jejich krojích, hrála pořádná cimbálovka, viděli jsme i představení nějaké a všechno bylo tak nějak fajn. Počasí nám přálo a celý výlet byl příjemný.
Přiznám se, že po prvé v životě jsem ochutnala medovinu. No musím říct, že ta přírodní pěkně smrděla a neměla jsem odvahu ochutnat, ale ta mandlová....MŇAMKA :D
Když jsme to celé prošli, tak jsme si zašli na oběd a dala jsem si výbornou svíčkovou, na kterou jsem měla chuť asi už týden :D hubnutí do plavek se opět nekoná :D
Před chvílí jsme dorazili domů, ale je tam tak krásně, že se mi vůbec nechce sedět doma a myslím, že vyrazím ještě ven dokud je takové počasí. Aby nám náhodou ještě nenasněžilo.







With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat