čtvrtek 24. března 2016

bad day or not?

No, když jsem se dneska probudila, tak jsem si myslela, že to bude very bad day!
Abych věci uvedla na pravou míru, včera večer jsme jeli s mým drahým ke kamarádovi na byt, protože rodiče odjeli (PÁÁÁRTY, PÁÁRTY, PÁRTY). No v plánu bylo, že pojedeme domů, tak já si dala vinko, kluci hráli nějaké pošahané hry na noťasech a můj drahý si dal nakonec taky něco. Tak že teda tady budeme spát. Dobře pal to čert. Spali jsme u rodičů v ložnici a já to mám tak, že v cizím prostředí se budím strašně brzo. No strašně ne :D vzbudila jsem se o půl 11, ale všichni byli už vzhůru a v bytě kravál, ale mého drahého ani to neprobudilo..dvakrát jsem ne namáhala ho vzbudit! NIC! Říkám oukej, už to ve mě pěkně bublalo, protože když někde spím tak chci druhý den být co nejrychleji doma, NO NE?!! Když se drahý uráčil vstanout tak šel za klukama do kuchyně, že budou zase hrát. V tu chvíli už jsem to nevydržela a prosadila si svoje, že prostě chci jako člověk se jít umýt a všechno ostatní co holka potřebuje pro svoje pohodlíčko doma udělat!!
Tak jsme se si sbalili všech pět švestek a jeli jsme domů..
V tu chvíli už to nebyl zase tak BAD DAY. Přijeli jsme domů, já si dala pěkně spršku, umyla si vlasy, dala si relax pěkně :) vylezu ze sprchy a drahý uvařil oběd! Všechny hříchy smazány. Já se KONEČNĚ NAJEDLA! A už jsem byla zase ve své kůži :D
Popapali jsme, nachystali jsme se a jeli jsme zase na byt. Ještě jsme byli nakoupit ať můžu těm hladovým krkům něco ukuchtit...dokážete si to představit, jak to vypadá, když v domácnosti není ani jedná ženská ruka :D HNUS
Takže k notebooku jsem se dostala až teď :( a celý den jsem byla už nervózní, že nemůžu nic přidat na blog :(
Každopádně musím vám pak ukázat, jakou super číču má kamarád. Ozvu se ještě večer, tak zatím

With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat