středa 23. března 2016

You must have

Hezkej podvečer krásky,
i když jsou to docela obyčený věcičky a jednu z nich má asi každá z Vás, tak  či tak bych je chtěla trošku vyzdvihnout a pochválit si je. Jsou to dva výrobky z Oriflamu.
Na obrázku můžete vidět známý ,zázračný kelímek´. Já bych se bez téhle věčičky už asi neobešla. Několikrát mi ,zachránil život´. Vzhledem k tomu, že mám kónickou kulmu a jsem trochu nešika, tak mám pěkně popálené ruce a někdy mi ani studená voda nepomohla. Pěkně to pálelo a já nechtěla celý večer trpět. Stačilo namazat zázračným kelímkem a ani jsem o nějaké popálenině nevěděla. Žádný puchýřek, žádné fleky..prostě super! :)
Druhou věcičkou je vodička z Aloe Vera. Je to moc praktická věc, která taky nechybí v mojí kosmetické taštičce. Slouží prakticky ke všemu, kamarádka to používá na opary, dalo by se to použít i na mi známé popáleniny z kulmy :D, ale já to používám na nepříjemné, někdy se vyskytující pupínky. Jenom když už cítíte že se vám na obličeji něco raší ven, stačí namazat a do druhého dne je po všem. Nemůžu si tyhle dvě věcičky vynachválit, a pokud máte stejné problémy SO YOU MUST HAVE. :)


With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat