čtvrtek 31. března 2016

dear, sorry

Čauky,
moc bych se vám všem chtěla omluvit za včerejšek nevčerejšek. Stihla jsem hodit akorát nějaký outfit, protože jsem měla naspěch včera. Ráno jsem vstala nasnídala se, udělala si nějaké věci co bylo nutno, miláček uvařil oběd a musela jsem fičet do práce a byla jsem tam až do večera. Když jsem přijela postahovala jsem si akorát nějakou hudbu co si musím dát do mobilu, protože jsem asi jediný člověk na planetě co nemá v mobilu žádnou hudbu :D
Nicméně už mám volno až do konce týdne (JUCHŮŮ) :D né že bych teď volno neměla, byla jsem tento týden akorát včera v práci, ale tak nějak mi to vůbec nevadí při tom hezkém počasí venku :)
Dnešní ráno bylo tak nějak jiné než ostatní, po delší době jsem doma. Když jsem se probudila, musela jsem na poštu. Sedla jsem na kolo a jela jsem. Při hrozivém zjištění, když jsem dojela domů zadýchaná , že moje fyzička je v pr.... jsem se rozhodla už opravdu něco dělat :D takže tak nějak pomalu budu najíždět na nějaký jiný systém dne zase..pomalu, a příští týden na plno! Už fakt jako! :D
No když jsem přijela dala jsem si pěkně vanu, která je na mou výšku akorát, u miláčka si vanu dopřát nemůžu, protože bych se tam utopila jak je velká :D vana byla taky jiná než vždycky, místo pěny jsem se rozhodla pro citrón a okurku, a můžu jedině doporučit. vana nádherně voněla, byla svěží a opravdu mě to tak nějak nabilo energií? Říkám to správně? Myslím si, že uvolněné vitamíny byly pro mou pokožku i vlasy perfektní vzpružení. Cítím se fakt dobře.
Teď jsem se dostala teprve k obídku a už se nemůžu dočkat až to bude hotové, moc moc mi kručí v bříšku už :( Můžete se těšit později a foto recept :)


With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat