neděle 10. dubna 2016

hello my dear

Čauky,
jak se máte? Já teda nic moc. Počasí všechno, ale všechno kazí. Nic se mi nechce, nemám žádnou energii, prostě HNUS. Víkend? Klasika jako každý jiný :D jenom chillin' a nějaká ta párty. Včera jsme se byli podívat na ,vesnický, fotbal a musím říct, že jsem se docela pobavila :D kdo má tu možnost, zajděte se někdy podívat na chlapce a postarší pány, jak se honí za míčem 90 minut a vlastně se ani nic neděje, jenom se budete smát divákům jak to přes celé hřiště všechno komentujou :D
Nicméně bych vás chtěla nějak navnadit na můj blog ať jej stále sledujete, protože chystám rozhovor s někým koho určitě znáte :) a máte se na co těšit. Snad by se to dalo zvládnout někdy tento týden :)
Další věc, čekám až se mi ozvou z nové práce práce, kterou moc moc moc chci, tak mi držte palečky :)
A co moje dieta? Stále se jí držím a můžu říct, že se cítím moc dobře. Je mi fajn, a díky mojemu rychlému metabolismu (klepu třikrát na dřevo) můžu říct, že bříško vypadá moc dobře :) jen tak dál Market. Večer se můžete těšit ještě na nějaký to MUST HAVE, ale opravdu :D né jak jsem psala minule.

Zatím

With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat