neděle 10. dubna 2016

three musketeers

Jak jsem slíbila miláčci :-* moje dnešní MUST HAVE jsou moji tři miláčci. Když né jeden, tak druhý nebo třetí mám vždycky v kabelce nebo v kapse. Někdy se přistihnu, že je mám všechny tři s sebou :D
Moje aktuální nabídka balzámů na rty od YR je vanilkový, jahodový a makadamia. Nedávno jsem spotřebovala kokos a ten byl skvělý, pokaždé jsem myslela, že ho zbaštím. Vanilkový taky nádherně voní, ale nejvíc jsem si oblíbila makadamiu a jahodu.
Proč makadamiu? Né jenom proto, že krásně voní, ale proto, že po jednom namazání jsou moje rty jemné. Jelikož mám problém s popraskanými rty ať už je to jakékoliv roční období. Mám ho vždy po ruce. A proč jahodu? Když mám denní nalíčení, tak je to skvělý kosmetický doplněk, když nechci zrovna rtěnku. Lesky na rty nepožívám. Lehce moje rty obarví a mimo jiné krásně voní :D
Každopádně všechny jsou skvělé a jak už jsem se zmiňovala o jejich šampónech, tak celkově jsem se do té značky zamilovala.  A určitě doporučuji vyzkoušet :) Dobrou noc :-*



With láf eM



Žádné komentáře:

Okomentovat