čtvrtek 14. dubna 2016

Hey, hi, hello

Čaukyy,
vím, že jsem se zase neozvala :D ale neměla jsem vůbec přístup k notebooku. V úterý jsem byla u mojí číče po dvou týdnech (FINALLY) !!!! No podrbaly jsme všecko co se dalo, sdělily si co se za tu dobu stalo a bylo toho celkem dost. Padla láhev vína a samozřejmě jsem se přežrala :D Jestli si tohle čteš tak ti pěkně děkuju, že držím půst a ty mě takhle nacpeš :D fakt velké díky. Tento týden jsem se tak nějak na všechno cvičení vykašlala a ani jsem nebyla běhat :( což se samozřejmě zase změní. Od příštího týdne :D ale pořád se cítím dobře a né nafoukle, opravdu se snažím jít zdravě :)
Nicméně druhý den, když jsem měla namířeno domů, tak jsem si nemohla odpustit návštěvu drogerie, že se teda zajdu jenom podívat, abych zabila čas :D no podívala jsem se a nemohla jsem tam ty věcičky nechat, protože je samozřejmě nutně potřebuju :D jako všechno ostatní při mojí návštěvě Rossmanna
Když jsem teda opustila drogerii, tak jsem měla ve Středu, Čtvrtek nebo Pátek zajít omrknout mojí novou práci, jak to tam všechno funguje a seznámit se se všema než nastoupím. Byla jsem strašně nadšená, protože všichni lidi tam jsou moc příjemní a hlavně pozitivně naladění a mám z toho fakt radost, že můžu od příštího týdne pracovat mezi něma. A abych vás nenapínala tak budu pracovat ve zdravé výživě (pro domácí, v Bobaji) v okýku, kde se bude prodávat zdravá zmrlinka ze 100% ovoce a ještě něco dalšího co musíme vymyslet, nějaké vege mňamky :) Ještě bych se chtěla zmínit o tom, že se tam i vaří a vaří se jenom vegetariánské věci, tak se moc těším až se od pana kuchaře poptám na různé recepty a ták :) všechno co se tam prodává, si vyrábí oni sami a můžu říct, že jsem u toho všeho byla a je to opravdu poctivá práce. Prodávají se tam u chlebíky zdravé, nějaké dortíky a tak :) No až tam začnu, tak budu podávat podrobnější info, ale kdo bude moct, tak se určitě stavte :)
Toť o mojí práci :)
Když jsem tam teda odpoledne skončila, tak jsem se jela podívat za mamčou domů a tak koupila lahvinku, bylo krásně, tak jsem si sedly na zahradu a degustovaly :D
Potom jsem jela za miloušem a kamarádama a jeli jsme domů :)))
Pod článkem najdete věcičky, které byly nezbytně nutné !!! :) Potom napíšu recenze samozřejmě jak jsem s čím spokojená :)
Zatím :-*
With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat