úterý 17. května 2016

Výzva: blogerky.cz

Čaukyyy,
dostaly se ke mě tyto úžasné balsamicové krémy a já si je nemůžu vynachválit, hlavně při grilování, které se konalo díky nepříznivému počasí sice jenom jednou, ale všem zachutnaly.
Jelikož jsem neměla ani minutu času na psaní blogu, tak bych to určitě chtěla napravit, ale msíte mi dát chvilku, aby si dala všechno do kupy a ták :) No o všem se zmíním, ale teď jsem zase ve skluzu! Akorát musím naspat tento článek na mňami Balsamica :)

Recept:

Vege boloňské teštoviny

Sojový granulát jsem uvařila jako vždycky se sojovou omáčkou, solí, pepřem, paprikou a přidala jsem kurkumu, proto to má tu zvláštní barvu :D N cibulce jsem si osmahla cherry rajčátka po chvilce podlila vodou a nechala chvilku podusit ať změknou :) Mezitím jsem si vařila špagety, jako kždé jiné těstoviny :) po asi 10 minutách jsem k rajčátkům přidala sojový granulát a chvili osmahla. Podávala jsem na talíř a aby to mělo grády, protože milujeme ostré, tak jsem přidala právě chilli balsamico a bylo to výborné :)

Moc dobře to na fotce nevypadá, ale chuť můžu zaručit :)


Žádné komentáře:

Okomentovat