úterý 5. dubna 2016

new start

Miluju takové počasí! Neskutečně moc mě to nabíjí pozitivní energií a hlavně chuť něco dělat! Minulý týden jsem si dávala přípravný běh na začátek nového týdne, který začal včera. Samozřejmě jsem byla běhat včera a řeknu vám že to nebylo tak hrozné, jako v pátek. Ono opravdu hodně dělá to počasí. Dneska se mi teda vůbec nechtělo, když jsem se probudila, ale jakmile jsem vyběhla tak to šlo samo. Když jsem doběhla a hodila sprchu, tak jsme jeli s miloušem vyřizovat nějaké věci. Když jsme měli všechno hotovo, tak jsme šli na UGíčko a rozhodli jsme se, že si dáme měsíční detox a budeme jíst víceméně jenom ovoce a zeleninu. Uvidíme jak dlouho nám to vydrží. Ale zatím se to dá. Na snídali jsme měli sice vajíčka, ale to jsme ještě nevěděli, že nás něco takového odpoledne napadne. :D přijeli jsme domů a udělali si zeleinový vývar a na sváču jsme teď měli rozmixovaný grep s medem a chia semínky. Zkoušeli jste už někdy něco takového? Nebo jaký na to máte názor?
Já s příchodem jara se zase rozhodla, že budu vegetarián. Abych uvedla věci na pravou míru teda. Jak už jsem říkala v předchozím článku někdy, tak jsem velký milovník zvířat. Myslím živých.
Každopádně, když jsem s miloušem spolu začínali chodit (on je vegetarián 4 roky) tak jsem taky byla asi rok. Nicméně moje tělo to ani po roce nechtělo nějak vstřebat, nevím jak to bylo možné, ale snažila jsem se opravdu všechno nahrazovat tak, ať mám všeho dostatek. No z mých 68 kil se za rok stalo 47. Všichni o mě měli strach. Mě to divné nepřišlo, já se cítila dobře. Ale když se teď dívám na fotky tak to bylo opravdu docela děsivé. No tak jsem postupem času zase začla jíst maso. Né vůbec ve velkém množství dám si třeba jednou týdně.
No, abych se k tomu už konečně teda dostala, tak najíždím teda na nový režim a momentálně i detoxikační a moc se na to těším :) Nějaké rady, tipy, zkušenosti? :) 


With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat