neděle 3. dubna 2016

buchtička


Normálně bych pekla cupcaky, jak jsem si v poslední době oblíbila, ale ani na to jsem neměla energii, tak jsem se dokopala akorát ke klasice. Použila jsem tentokrát jiný recept a můžu říct, že bábovka je výborná. Neskutečně lehká, krásně nadýchaná a je opravdu rychle hotová, když příjde neočekávaná návštěva třeba :) Opravdu doporučuju!

BTW: Použila jsem jiné ingredience, protože doma nebyly. Místo žitné mouky jsem použila hladkou mouku a místo kakaa jsem použila granko. Nakonec jsem do těsta přidala ještě kousky hořké čokolády.

Budeme potřebovat:

  • 5 vajíček
  • půl sáčku kypřícího prášku
  • 100 g žitné mouky
  • 80 g třtinového cukru
  • 2 lžíce kakaa
Postup:
  1. Rozdělíme si žloutky od bílků. V jedné misce vyšleháme bílky na sníh. 
  2. K žloutkům do druhé misky přidáme všechny ostatní ingredience krom kakaa. A taky rozmixujeme.
  3. Potom bílky přidáme do rozmixované směsi, kde byly žloutky. Pomalu promícháme až se nám všechno spojí v jednotnou hmotu.
  4. Vezmeme formu a polovinu těsta nalijeme. (pekla jsem v silikonové formě, takže jsem ani nevymazávala, nic) Do druhé poloviny co nám zbyla v misce přidáme kakao, promícháme a přilejeme do forma. Můžeme promíchat ve formě ať upečená buchta vypadá zajímavěji.
  5. Pečeme při 200°C asi 20-30 minut.
Přeji dobrou chuť :)

With láf eM


Žádné komentáře:

Okomentovat