neděle 3. dubna 2016

my weekend

Čauky,
opět se omlouvám, že jsem o víkendu nic nenapsala, ale ty víkendy jsou strašně nevyzpytatelné a nikdy nevím co se bude dít. Ještě k tomu, když jsem měla volno. Takže chillin' na velké úrovni. Pátek už vypadal, že bychom zůstali doma. No nepovedlo se, a jeli jsme ke kamarádovi na barák. Klasický večer, drinky a totototo. Nestojí za zmíňku :D Potom jsme vyrazily do města mezi lidi..Když jsme se vrátili zpátky na barák a kamarád nám oznámil, že budeme spát ve sklepě tak jsem to moc nechápala a trošku jsem protestovala. Když nás tam zavedl, nestačila jsem se divit, a jsem ráda, že jsem nespala nikde jinde. Nádherná cihlová místnost, televize, křesla, postel, stoleček. No krásné úplně, takový nějaký bych chtěla někdy v budoucnu obývák. Každopádně jsem si myslela, že tam bude neskutečná zima. Ale ani ta tam nebyla. Další schýzu jsem měla z pavouků, ale za oba večery co jsme tam spali jich vidím i doma víc :D No krása prostě. Další den jsme jeli domů hodit sprchu a tak a jeli jsme zátky za bandou a jeli jsme na výlet. Na výletě jsme si zahráli crocquet a vykašlali jsme se na to po hodně dlouhé době (asi hodina), kde jsme se všichni sekli tak u páté branky :D a navíc začínala už být docela zima. Přijeli jsme zátky na barák a hodili jsme si s miloušem nějaké vege mňamky a gril, popapčali jsme a šli jsme dovnitř. Všichni jsme si pěkně schrupli a když jsem se vzbudila tak bylo akorát půl 9, chlapci spali tak jsem si to přepla na MISS. V tu ránu se chlapci vzbudili, ale žádný protest nebyl.
No k té MISS, nic moc teda, abych řekla pravdu, tak to už nemá žádné kouzlo jaké to mělo kdysi. Holky mi přišlo samozřejmě krásné, ale normálně bych si jich asi na ulici nevšimla, Není to závist ani nic podobného, nebo že bych já byla lepčejší. Jen prostě si myslím že MISS by měla být něčím zajímavá, a letos...nevím no..Mimo jiné celkově celý ten večer už mi přišel bez jakéhokoliv kouzla. Jenom přehlídka v plavkách, vědomostní soutěž, která byla ,,na úrovni" a přehlídka šatů? A potom hned vyhlášení? Kde je nějaká volná disciplína, aby vůbec dívky ukázali jestli něco umí nebo já nevím přišlo mi to strašně holé a rychlé.
S letošní MISS 2016 jsem celkově nespokojená. Pardon.
No, abych se vrátila zase zpátky k mému víkendu. Po MISS jsme šli spát. A druhý den hned domů ráno. Chtěla jsem jít běhat, ale moje tělo je úplně bez energie a protestuje proti všemu. Tak jsem upekla aspoň buchtičku aa teď jsem se konečně dostala k článku. Po zbytek dne budu pěkně odpočívat u televize. Hodím vám sem recept na buchtičku tak se máte na co těšit. A večer nějaké to MUST HAVE :)






With láf eM

Žádné komentáře:

Okomentovat