neděle 3. dubna 2016

must have Yves Rocher

Dneska bych vám chtěla představit mojí momentální sbírku šamponů a balzámu od Yves Rocher. Nedokážu ani říct jak jsem si tuto značku zamilovala. Už jenom proto, že je 100% přírodní. Postupně vám tady budu psát recenze jenom na to jak jsou všechny výrobky perfektní. A jsem s něma jen spokojená.
Jako první jsem si vybrala šampon pro mastící se vlasy. Bohužel mám ten problém, a mohla bych si mýt vlasy každý den. Vyzkoušela jsem už několik šamponů od Timotei po Palmolive a já nevím co všechno a nenašla jsem si ten vyvolený. S takovými šampony jsem si ty vlasy mohla mýt opravdu každý den. Nakonec jsem našla můj poklad a to je právě tento šampon. Když jsi s ním umyju vlasy tak znovu si je můžu umýt až obden! Juchuuu výhra..A pro mě naprosté číslo jedna :) Určitě doporučuji vyzkoušet. Kdo má stejný problém s mastícími se vlasy. Není vůbec drahý a nádherně voní :)






Žádné komentáře:

Okomentovat