pátek 1. dubna 2016

first run

Čauky,
dneska je páteček a já mám celý víkend volný. Bohužel počasí tomu moc nepřeje :( což mě docela trápí, protože jsme chtěli s miloušem výletovat.
Když jsem se dneska vzbulila tak jsem rozhodně nebyla vůbec fresh, jako by na mě něco lezlo :( ani jsem nesnídala, na oběd si dala jeden meruňkový knedlík a cítím se úplně full.
No každopádně jsem se po stopadesáti letech rozhodla vyběhnout :D Nevím vůbec co mě to napadlo, když mi není dobře a venku je taky hnusně :D
No abych řekla pravdu, tak po včerejší cestě na kole do obchodu jsem myslela, že jsem na tom fakt hodně špatně, ale po dnešním běhu mi to zase tak nepřijde, sice jsem se málem pozvracela, když jsem doběhla :D ale teď je mi už zase dobře. Asi v tom budu pokračovat, měla bych v tom spíš pokračovat. Akorát nevím jestli po tom dnešním běhání nelehnu s horečkama :D  Snad ne.
Každopádně mě to aji docela bavilo. Nikdy jsem na běhání venku nebyla. Vždycky jsem chodila do fitka na běžící pár radši. Uvidíme, nechám tomu volný průběh. Ale jak říkám, je na čase něco dělat. :D

PS: té bundy si nevšímejte, není na běhání, ale jinou zatím nemám :D a fotka je pořízená před vyběhnutím, protože po doběhnutí to byla opravdu katastrofa a ještě teď to rozdýchávám :D




Žádné komentáře:

Okomentovat